.

.
.

Saturday, August 14, 2010

hujan yang tidak berhenti

hari ini saja dah tgk kawan2 semua sedih,
saya faham perasaan anda dan saya pon
x dapat membuat apa2.saya plg benci
tgk orang di sisi saya sedih kerana saya 
pon akan sedih juge. ape yang boleh saya bantu 
pon cheer you guys up je.itulah gunenye kawan.
saya sedih sem lepas pon(down gila) mereka juge
yang tolong saya,andai kata, perasaan sedih
xpernah wujud dlm kehidupan mahupun kamus.
pasti dunia akan terumbang-ambing kan.
sedih ini adalah satu keperluan asas manusia utk
menjadi normal.jd mmg perlu mamusia utk sedih.
paling pahit dan sakit,jika sedih kerana cinta. jika hati 
dan akal dah bersatu badan, inilah yang akan
mendatang masalah kelak.akibatnya kesedihan
yang melampau dan sakit yang lg terok dr luka.
saya pernah mengalaminya,saya tahu. mmg ade 
bermacam2 kes mengenai cinta tp biarlah ia menjadi
satu perbualan biase disini.jadi,akhir kata. 
janganlah anda bermadah dengan cinta. it sucks!!!!

No comments:

Post a Comment