.

.
.

Thursday, October 7, 2010

blessed night

dinner sains dilancarkan pada malam ini(7/10/2010)
dan event ini walaupun tidak berjalan dengan lancar tetapi
masih ada keriangan yang masih terpahat dihati.hehe
band saya underraging sea menjadi band terakhir yang perform
dan saya melakukan dengan terbaik.kelas saya senyum lebar
keriangan dan saya amat gembira melihat kerana mereka adalah
heart and soul saya. dorang support saya xkira apa masa pon.
jadi saya cinta mereka semua.bnyk perkara yang mencuit hati berlaku.
haha.eh eh,lupa saya xmakan lagi makanan malam tu!!
dapat bergambar bersama2 adalah perkara yang
sangat seronok.pabila dilihat balik senyum lebar ja kan.= ]















lupa nak cakap,put ada perform juga.lagu yuna
CAYALAH PUTTT!!!

well,thats all folks.rock on!

1 comment:

  1. caya lah aqeb can~~
    uhuhuh..ur performance was amazing ever..
    good luck underaging seas!!for a better future now on..we will fight till the sun goes down..uhuhu..together after all..=]

    ReplyDelete