.

.
.

Friday, October 29, 2010

i love you mak

farida bte mohd hizan,
ini orang bnyk gila dan sangat baik.
kebanyakan ibu adalah bersikap prihatin dan spt
biasa itulah sifat ibu.mak saya suka makan ais
pabila sedang melihat drama hindustan ahad di tv3.
itu mungkin pelik,tetapi tidak bg saya kerana dah biasa.
ibu saya juga kerap mengatakan ayat ini ketika saya
merepek di dapur ketika dia sedang memasak.
"baik kau g depan sebelom mak tendang kau"....
mak juga support band saya dan kuat menjerit di telefon,
"mana video lagu" katanya..haishhhhh..tp kan hari ini
berlaku sesuatu perkara yang amat lucu dan pelik.
saya terdapat panggilan dr no celcom yg tidak dikenali 
nombornya.jawab2 keluar suara lemah gemalai ala2 bapok
bertanyakan khabar.ehh siapa ni kan jawabku.
dia mengatakan kembali bahawa xkan xkenal die..
lalu ku me SOUND balik.kimaknye bapokk, dan dijawabnya 
balik,"sampai hati awakkan"....INI MAK LA!!!!
alamak!!!!! mak ke.mak ampun mak.xsengaja..
xtau pon tu mak hahahhhaa.mak ni pelik2 la...
mak saya pelik2 kan. tapi dialah mak yg terbaik dalam dunia

 

3 comments: