.

.
.

Sunday, October 17, 2010

hidup

hidup ini x selalu mudah dan pabila kita sangka ia adalah
bersahaja,kita SALAH! hidup ini banyak peritnya.hari ini 
hari ahad dimana ia adalah minggu orang akan berada di 
rumah dah menghabiskan masa bersama ibu bapa.tetapi 
aku bermundar-mandir di kolej dengan tiada duitnya.hatiku
terdetik,mengapa kita hidup di dunia yang fana ni?

jawapannya :
kerana kita sebagai muslim diwajibkan utk mengikuti perintah
Allah SWT dan kita dilahirkan utk menjadi khalifah.itu semua 
adalah suratan takdir yang Allah sudah menulisnya. 

ya,akan ku usaha sepenuhnya utk menjadi manusia yang 
mengikuti jalan yang benar. disebalik itu, sebagai manusia
yang mempunyai nyawa pasti ada kemahuan juga.apa yang
aku mahu,seperti biasa berjaya dalam hidup, mempunyai 
keluarga yang baik2 dan selalu mengikuti perintah Allah SWT.
itu major ya.

apa kata minor plak.aku baru2 ni meminati sukan fixie 
dengan girangnya. sangat meminatinya hinggakan aku
merasakan benda tu adalah part of my life.dan aku mahukan
gadget yang terbaik supaya aku dapat memajukan band 
aku kerana ilmu musik xpernah habis dan aku akan geledahnya
sebaik2 mungkin. jadi disini saya ingin berkata,apply 
yang baik2 dalam hidup dan jangan merosakkannya
kerana ada hikmahnya kita hidup hingga sekarang.





No comments:

Post a Comment